2014. június 26., csütörtök

15 Weeks Challenge: 20 dolog rólam

Sziasztok! Valószínűleg az elkövetkezendő két hétben csak ezzel a kihívással fogok jönni, mert elutazok nyaralni, és csak ezeket tudom megírni előre, meg talán egy-két cikket. Persze ha hazajöttem, akkor hozok egy hatalmas élménybeszámolót a VOLT-ról, és természetesen az egész nyaralásomról is.

1. Nagyon makacs tudok lenni
2. A kedvenc előadóm Birdy
3. Nem tudok se főzni, se mosni, meg semmi ilyesmit
4. Több, mint másfél éve vagyok együtt a barátommal, Gergővel
5. Nem tudom, hogy mi akarok lenni a jövőben, de anglisztikára szeretnék továbbmenni
6. Nincs kedvenc tantárgyam
7. Nem szeretem a macskákat, de mégis van egy (ki érti ezt?)
8. Félek a tavakban (kivétel a Balaton)
9. Fogalmam sincs, hogy mióta szerkesztek Gportálon, de kb. négy éve
10. Már vagy két hónapja levizsgáztam KRESZ-ből, de még mindig nem kezdtem el vezetni
11. Két öcsém van: az egyik tizenöt, a másik hároméves
12. Utálom a narancsot
13. És a gumicukrot is
14. A kedvenc számom a hetes
15. Elsejétől egészségesebben fogok étkezni (haha)
16. Sehogy sem akar hosszabbra nőni a hajam
17. Mindig unalmas körömlakkokat választok a boltban, később persze megbánom
18. Utálok cipőt vásárolni
19. Most éppen érdekel a fotózás (átmeneti időszak)
20. Mindig félreértik a vezetéknevemet (már előfordult, hogy én is rosszul mondtam, mert annyiszor hallottam vissza helytelenül...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése