2014. június 25., szerda

Költözés, nyitás





Mindig is egy Blogspotos blogról álmodoztam. Egyrészt sokkal könnyebb kezelni, letisztultabb, és a nyelvem kezem is megered itt. Legalábbis nagyon remélem, de jelenleg most így érzem.

A címen sokat gondolkoztam, hogy megváltoztassam-e vagy maradjon, de végül is maradt, mert nagyon a szívemhez nőtt, és nem érzem azt, hogy idegen, és nem illik hozzám. Sajnos az egyszerűbb címek már foglaltak voltak, így egy "blog" szócska a végére került. Remélem, hogy azért így se nehéz megjegyezni.

Még nem írtam meg a másik blogon, de hamarosan elutazok a Balatonra, és két hetet ott fogok tölteni. Plusz Sopronba is elugrok két napra. A lényeg az, hogy megírtam előre már jó sok cikket, folytattam a kihívást, stb. Ezeket szépen be is időzítettem, úgyhogy naponta vagy kétnaponta érkezni fognak.

Továbbá, úgy gondoltam, hogy a chatet mellőzöm, mert szeretném, ha többet kommentelnétek, hozzászólnátok az adott témához.

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése