2014. július 2., szerda

15 Weeks Challenge: Guilty pleasure sorozat

Ismét egy kihívással érkeztem hozzátok. Összevissza haladok, és nem is hetente hozom a kérdésekre a választ, de ez így nekem tökéletesen kényelmes, és legalább van miről írnom, amíg nem érek haza. Két guilty pleasure sorozatot is össze tudtam szedni. Nézzétek:

Awkward. A végtelenségig elcsépelt, idióta kis sorozat, de valamiért mégis a szívemhez nőtt. Mondhatnám azt, hogy Jenna szerencsétlensége hasonló az enyémhez. Nos, nem. De volt pár rész a harmadik évadban, amik nagyon beleillettek az én életembe, és pár kérdésemre választ is kaptam.
Azért szégyellem ezt a sorozatot, mert valójában nincs semmi mondanivalója. Tele van idiótábbnál-idiótább karakterekkel. Most már én sem vagyok képes elviselni, három évadig nyomon követtem, de azt hiszem, hogy most már elmúlt a szerelem köztem és a sorozat között.








Teen Wolf. Eleinte nagyon nehézkesen kezdtem el nézni a sorozatot, mert nagyon nem kötött le, és újabb "tömegsorozatnak" véltem, aminek se eleje se vége. Azt hiszem, az első évadot végig is szenvedtem, de megérte, mert ami azután várt, az igazán meglepett. Már a második évad is nagyon tetszett, de a harmadik volt az, ami mindent vitt Stiles látomásaival. Nagyon érdekesen, realisztikusan jelenítette meg az álmokat és az egyéb látomásokat. Néha még féltem is. :D
Hogy miért soroltam akkor a guilty pleasure kategóriába? Általában nem nézek ilyen sorozatokat, vagy ha néztem is, mindegyiket megutáltam, mert annyira ellaposodnak a végére, hogy az hihetetlen. A vérfarkasok sem kötnek le igazán, azok meg főleg nem, amelyik tele van tinédzserekkel. De ez a sorozatot nagyon bírom, valami nagyon megfogott benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése