2014. július 4., péntek

15 Weeks Challenge: Divat- és szépség pet peeves

Ma történetesen az volt a feladatom, hogy nevezzek meg olyan dolgokat, ami idegesítenek a mai divatban és szépségápolásban. Eleinte nem jutott eszembe semmi, de aztán hirtelen valami bekattant, és csak dőltek belőlem a jobbnál-jobb dolgok.


iw99t9jv2ol1mnurfpzl.jpg
1. Rajzoljuk meg jó vastagra a szemöldökünket! Valószínűleg a többség találkozott már ezzel a gyönyörűséggel. Félre ne értsetek, nekem azzal semmi bajom, ha valaki szolídan megrajzolja a szemöldökét, mert egyébként halvány, vagy vannak helyek, ahol ki kell egészíteni. De amikor az egyébként is sötét, dús szemöldökét valaki átfesti feketével, plusz még vastagít rajta, az szerintem egyenesen undorító. Nem is értem. Ráadásul nem egy fiút kérdeztem meg róla. Utálják.

2. Sárga folt. Az az egyik kedvencem, amikor a tizennégy éves kislányok "pirosítót" használnak. Ez konkrétan abból áll, hogy két narancssárga foltot nyomnak az arcukra.

3. Hosszított felső, cicanadrág, plusz Air Max. Igazából ebben a szettben csak ez a felső az, ami zavar. De nagyon. Valójában nem rég kezdett csak feltűnni, hogy szinte mindenki ilyet hord. Egyébként magával a felsővel nincs bajom (bár tőlem elég messze áll, eszembe sem jutna felvenni), igazából csak azzal, hogy mennyire felkapott lett ahhoz képest, hogy semmi extra nincs benne. Inkább így csak közönségessé, tömegcikké teszi az embereket, akik viselik.

4. Kacsaláb műköröm. Nálunk ez még nem terjedt el, de tavaly láttam egy ilyen körmöt a Facebookon. Leesett állal csodálkoztam, hogy ez mégis mi akar lenni. És ez divatos... Itt megnézhetitek ez a csodát.

5. Rosszul elkészített ombre. Én egyébként sem csináltatnám meg ilyenre a hajam, bár valakinek meglepően jól áll. Azonban nem egy emberrel találkoztam már, akinek semmi átmenet nem volt a hajában, hanem olyan volt, mintha egy vonalzóval méregették volna le, hogy hol kezdődjön a világosabb szín. És szerintem ez még nehezebb feladat is. Ezt itt nézhetitek meg. 

6. Alapozó a szájra. Már egyre kevesebbszer látok hasonló bakit, de még így is néha megrendülök, hogy milyen hülyeséget tudnak csinálni egyesek. Egyébként a rúzs alá elfér az alapozó, hogy hosszabban tartson, viszont ha hiányzik a rúzs... az gáz.

7. A nénis smink és haj. Utoljára hagytam a kedves nénikéket, akik valamilyen úton-módon azt hiszik, hogy ők milyen fiatalosak, és hogy milyen jól áll nekik a festett haj és az erős smink. A kedvencem, amikor rózsaszínre festetik a hajukat, de tökéletesen látszanak alatta az őszhajszálak. A sminkük is nagyon ütős: elképzelésemsincsmilyenszínűkék szemhéjpúder, plusz rikítórózsaszín rúzs. Mindenkinek ismerős, ugye?

Titeket mi szokott idegesíteni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése