2014. július 18., péntek

Visszatérés, vagy valami hasonló

Valószínűleg azt gondolhattátok, hogy eltűntem, viszont nem így történt. Illetve talán mégis. Eléggé elment a kedvem a blogolástól egy időre, semmi kedvem nem volt az unalmas mindennapjaimat itt taglalni, de mégiscsak éreztem egy kis késztetést, hogy ismét beindítsam a blogot, de ez alkalommal egy kicsit másképp.

Mostanában eléggé belevetettem magam a szépségápolás és a sminkelés világába, egyre többet és többet tudok meg olyan alapvető dolgokról, amiket eddig nem tartottam fontosnak, de most már nagyon ügyelek rájuk. Ezekkel kapcsolatban is várhattok tőlem cikkeket, tapasztalatokat, és kicsit úgy érzem, hogy az oldal talán át fog alakulni valamiféle beauty-bloggá, noha nem ez volt a célom eleinte. A napjaimról nem nagyon szeretek írni, bár biztos lesz néhány személyesebb hangvételű poszt is, de csak alkalmakként. 

Ez most csak egy nagyon ideiglenes kinézet, teljesen más lesz a felépítése az oldalnak, de majd ti is látni fogjátok, csak még egy csöppet agyalnom kell rajta. Bár tőlem megszokottan valami minimalista design kerül majd a lapra.

És hogy maradok-e Blogspoton? Gondolkoztam, hogy visszamenjek-e G-Portálra, de mégiscsak maradnék. Sokkal jobban megerednek itt az ujjaim, és sokkal "hivatalosabbnak" érzem itt magam. G-Portálon már kétlem, hogy valaha is szerkeszteni fogok; szerintem kinőttem.

Úgyhogy ha ez nem is egy nagy visszatérés, vegyétek valami olyasminek, bár a blog folyamatosan át fog alakulni, és rengeteg cikket tartogatok számotokra. De addig is kérdezném: nektek tetszik az ötlet, hogy inkább sminkeléssel és szépségápolással fog foglalkozni a lap? Vagy inkább személyesebb blog maradjon? Várom a kommenteket!

1 megjegyzés:

  1. Szia! Szerintem ezt nem a látogatók tudják eldönteni, hanem csakis te, ha nem érzed már jónak a személyes blogot, akkor nincs értelme vezetni, arról blogolj, amiről jól esik, ne arról, amire nagyobb a kereslet. (Szerintem.) :D Egyébként szerintem nagyon szép az oldal! :)

    VálaszTörlés